torstai 8. syyskuuta 2016

Osastolla taas

Mä olin idiootti eilen illalla. Mä tein jotain tyhmää, mistä on jäljet mun kaulassa. Tänään sitten tuli pakkohoitolähete osastolle. Oon täällä ainakin maanantaihin tai noh, jos ihme tapahtuu niin vaan huomiseen. Ahdistaa tää paikka.  Huomenna otetaan verikokeet. En nauti. Haluun vaan äkkiä pois...

Mites se laihdutus? Tänään mennyt joku 600kcal ja iltapala täytyy vielä syödä. Täytyy syödä vähän enemmän illalla, koska yksi hoitaja katteli vähän mun syömisiä. En saa herättää huolta nyt siihen suuntaan. Laihdutus kuitenkin jatkuu.

Silmiin sattuu itkeminen. Miks tässä piti käydä näin taas? Miksen mä vaan osaa olla kunnolla? Mulla ei oo enää motiivia elää. Miks mä sitten olen vielä täällä?

Äiti tuo tavaroita illemmalla. En haluis nähä sitä. Pelottaa sen reaktio.

Haluun pois täältä.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi.