lauantai 17. syyskuuta 2016

Muutin instanimeni

Tein vähän niinkuin siivouksen mun installe. Poistin kaikki joko liian triggeröivät tai tylsät tilit. En myöskään halunnut olla recovery-tili enää. Enhän mä kunnolla ees haluu parantua. Muusta kyllä joo haluaisin parantua, mutta en sh:sta. Uusi instanimi on siis @harm.aa .

Mä suunnittelin jo sitä, kun joudun kotiin tän osastojakson jälkeen. Ryhdyn silloin varmaankin vegaaniksi, koska silloin hoitotahot eivät voi kieltää. Rajotan myös muutenkin syömisiä ja liikun paljon joka päivä. Mulla on kotona kuukaudesta eteenpäin aikaa toteutta mun suunnitelmaa ennen yksikköön pääsyä. Tosiaan yksikköön pääsen vasta joskus lokakuun jälkeen. Päivästä ei ole ollut vielä puhetta.

Osaston jälkeen haluan sitten tsemppikavereita laihdutukseen. Muutaman kanssa olenkin jutellut, mutta ne ovat jääneet tauolle osaston takia. Pistäkää muistiin, jos haluat musta tsemppikaverin. Ilmoittelen sitten lähempänä ajankohtaa mun kik-nimen yms. Plussaa olis, jos asuisit lähellä mua (satakunnassa) niin voitais lenkkeilläkkin yhdessä.

2 kommenttia:

  1. On aina siistiä tutustua tyyppeihin jotka ymmärtää tätä maailmaa (vaikka vähän surullistakin se on). Mä asun tässä Porin tuntumassa ja oon pääasiassa vegaani (kun binge iskee, saatan syödä jotain missä on maitoa :c).
    Tsemppiä sulle hirveesti!<3
    Mäkin menen näillänäkymin lokakuussa (päivä)osastolle.

    VastaaPoista
  2. Mä voin lähtee sun kans lenkille! Tsemppiä. :) ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.