keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Pullansiivu liikaa

Mun syömiset menee niin ja näin. Tekis niin mieli ahmii, mutta onneks en täällä pääse. Syön sitten ruuilla aina liikaa omasta mielestä. Monena päivänä mennyt jälkiruokaa, kakkua tai pullaa välipalalla sekä liikaa kaikkea muuta. Kalorit jossain 1200-1600. Liikuntaa mulla on, mutta ei se riitä, koska istun suurimman osan päivästä paikallani. Kohta saan ulkoiluluvat. Sitten menen aina vartiksi juoksemaan läheiselle polulle tai futiskentälle. Tulee sitten niin poltettua niitä kaloreita.

Tänään on ollut huono kroppapäivä. Makasin suihkun lattialla ja kauhistelin mahaani. Haluan liikkumaan kunnolla. Täällä osastolla on laihoja syömishäiriöisiä. Mä en kuulu niihin. Oon edelleen lähempänä ylipainoa kun alipainoa, vaikka olin laihtunut jonkun kilon. Paastota en saa, mutta saisinkohan skippailtua pari ruokaa? Sitten ne kalorit vois pysyä alle rajan.

Haluaisin jo yksikköön. Kuukaudesta karenssissa on mennyt vasta puoli viikkoa jos sitäkään. Päivät matelee hitaasti eteenpäin. Mä vaan istun ja kudon sukkia. Oon tehnyt nekin jo melkein valmiiksi.

Satuttaa kun kaveri laittaa ig kuvia mun vanhasta huoneesta. Haluisin itkee, mutta en pysty. Omahoitajat tulee yöhön. Paljonkohan niille uskaltaa puhua? Kuitenkin kertoo lääkärille ja lääkäri totee mut liian huonokuntoseks yksikköön. Huoh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.