keskiviikko 7. syyskuuta 2016

Mua triggeröi nyt

Hipster on täällä yksikössä aloittanut jonkun "healthy lifestyle" jutun. Se liikkuu joka päivä, ei syö herkkuja ja syö alle puolet tarvittavasta kalorimäärästä. Me laskettiin yhdessä. Tai mä laskin, koska olen huolestunut. Pidin hänelle pienen saarnan. Tarviikohan mun kertoa hoitajille mun huolesta? Hipster on perfektionisti, joten alttiutta syömisongelmille löytyy sieltäkin. Hipster varmaan suuttuu mulle tästä postauksesta ja tutuilta voi tulla paskaa niskaan. "Mitä sää nyt Hipsteriä ahdistelet?" "Pidä kiinni omista asioista!" "Saatanan tunkeilija!" Mä kuvittelen noi jo mielessäni.

Mun syömiset menee päin persettä. Saarnaan Hipsterille, mutta itse laihdutan, katson thinspoa ja syöksyn muutenkin alemmas. Tällä hetkellä mun recovery taitaa liittyä vain masennukseen, jos siihenkään. En ole ahminut pariin päivään. Yökkö tulosti mulle suuntaa antavan ruokaohjeen. Pitäisi vielä itse tehdä kunnollinen ja teipata se oveen. Haluaisin seinät täyteen thinspoa. Sitä ei varmaan sallita. Haluan laihtua, että mahtuisin takaisin vaatteisiini. Plus 13kg jätti jopa rintsikat liian pieniksi. Jopa normaalipainon alaraja sopisi nyt tähän tilanteeseen. Mitäköhän mun paino on nyt?

Mä kaipaan laihdutuskaveria. Hyödytön ei ole ottanut yhteyttä pitkään aikaan ja itse en uskalla. Haluaisin lenkkiseuraa ja motivaattoria lähelle. Tulisiko sinusta aktiivinen tsemppaaja mulle? Ota yhteyttä vaikka instassa (@recovering_saara).  Täytyy ottaa nyt itseä niskasta kiinni!

3 kommenttia:

  1. Mä tavallaan haluisin tsempata sua mutta jotenkin se tuntuu väärältä koska pelkään ettei se auta sun ahdistukseen. :( Toisaalta ei varmasti tuo nykyinen painokaan lohduta ja tuo mukavaa oloa... No, mutta jos haluat tulla juttelemaan niin mulle voi aina tulla juttelemaan! :)

    VastaaPoista
  2. En mäkään oo uskaltanu tulla juttelee :/ jaksamisia <3

    VastaaPoista
  3. Miust ois nii kiva lenkkeillä sunkanssa, ku itekki vähä seuraa lenkille tartteisin:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.