torstai 26. lokakuuta 2017

Palaveri ja pakkaamista

Mulla oli tänään se lääkärintapaaminen nupolla. Se suostu kirjottaa mulle lähetteen aikuisten avoimelle akuuttipsykiatrian osastolle. Meen sinne huomenna sen jälkeen kun oon saanut pankkiasiat hoidettua. Laitoksen ohjaaja kuskaa mut sinne, koska matkaa on autolla puolisen tuntia.

En tiedä, että tuunko olee tolla osastolla kovin kauaa. Lääkäri koitti kysellä viikko-osaston paikkatilanteesta, mutta ei saanut vastausta. Kuitenkin ainakin viikonlopun yli oon tolla akuuttiosastolla ja siellä katotaan sitten mun hoitokuviot ja että mille osastolle jään. Lääkkeitä luultavasti aletaan muuttamaan, mikä on ihan hyvä. Muusta hoidosta en ihan hirveästi vielä tiedä, mutta huomenna selvii enemmän.

Jännittää niin, että tuskin saan nukutuksi. Eilenkin jännitin tota palaveria niin, että en saanut nukuttua. Onneks palaveri sentään meni hyvin. Toivottavasti huomenna osastollakin kaikki sujuu. Pitää muistaa sanoa niille, että oon vegaani, niin sillä päästään jo pitkälle käytännön asioissa.

Mä oon pakannut jo melkein kaiken eli nyt vaan odotan huomista. En tiedä miten tuhlaan iltani. Olispa jo huominen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.