torstai 1. joulukuuta 2016

Miksi otsikko on aina vaikea?

Sori oon ollut liian kauan hiljaa. Mulla on ollut aika lailla stressiä koeviikosta ja muusta. En oo saanu aikaan melkein mitään. Energiaa ei ole. Täytyy varmaan jatkaa sairaslomaa koeviikon jälkeen. Mä mietin sitä vielä.

Mä lopetin sitten sen päiväosaston, mutta se oli sossulle ok kunhan käyn toiminnallisen avohoidon (TOIVO) ryhmissä ja nupolla. Tänään mulla on yks ryhmä ja heti sen jälkeen koe ✌ alotin lukemisen tänä aamuna eikä muihin kokeisiin lukeminen oo yhtään paremmalla mallilla. Kai mä silti läpi pääsen...

Syömiset kusee. En mä oo ahminu, mutta en uskalla ees laskea kaloreita. Syön aina liikaa. Enkä jaksa liikkua. Missä mun itsekuri?

Päivittelen taas joskus kun jaksan, ehkä koeviikon jälkeen.

2 kommenttia:

  1. Kannattaa jatkaa sairaslomaa, jos siltä tuntuu. Itse en ottanut kun sitä tarjottiim ja myöhemmin tajusin että se olikin virhe. Toisaalta jos susta yhtään tuntuu että jaksat käydä koulussa, niin sekin kannattaa, jos vaikka keventäisit lukujärjestystä :) Tsemppiä sulle <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.