torstai 15. joulukuuta 2016

Ei menny putkeen

Eilen mä viiltelin. Illalla. Jouduin päivystykseen ja laitettiin kuus tikkiä. En onneks joutunut osastolle, kun lääkäriä ei kiinnostanut kysellä multa mun vointia. Nyt oon käsi kipeenä ja erittäin ahdistuneena. Olin äsken avohoidon ryhmässäkin. En nauttinut. Kaikki on paskaa.

Hopeasydän oli töissä tänään. Se lähtee kyllä kohta. Me vaihdettiin pari sanaa. Mä itkeä vollotin ja se halas. Mä tunsin olevani turvassa sen pienen hetken. Täytyy puhua vielä paremmin jokupäivä, kun niillä on vähemmän kiirettä.

Miksei kaikki vaan vois olla hyvin?

1 kommentti:

  1. Sä oot sun instan profiilikuvassa mielettömän nätti! Söpöliini. Piti käydä kurkkaamassa kun oon tätä sun blogia lukenut ja alkoi kiinnostaa minkänäköinen tyttö tämän takana on. Ja osaat kirjoittaa tosi hyvin, voisit vaikka kirjan kirjoittaa ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.