keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Jaksanko?

Mä kirjotin edellispäivänä ig pitkän tekstin. (@harm.aa) Tää olkoon jatkoa sille tekstille.

Mä en osaa pitää enää kavereihin yhteyttä. Pitäs nähdä monia tai edes laittaa viestiä, mutta en saa aikaseks mitään. Anteeksi kaikille mun kavereille. En vaan nyt jaksa.

Mä ahmin tänäänkin jo vaikka päivä on vasta aluillaan. Leivoin pellin puolukkapaistosta ja söin melkein kaiken plus eilistä pitsaa. Enkä edes oksentanut. Oon huono syömishäiriöinen. Mieli sanoo, että pitää rankaista jotenkin. "Viillä edes!", se huutaa.

Mun kuukausi kuivilla on nyt läpäisty, mutta hoitotahojen logiikalla en saa oireilla vieläkään. Muuten yksikkö kusee lopullisesti. Joku saattaa kysyä, että miten mä pystyn olemaan oireilematta. En mä pystykkään. Mä oireilen ihan helvetisti, mutta pidän kaiken salassa. Mä niin tarvisin jo yksikköä.

Perjantaina on nupoaika transumiehellä. Koitan saada sen viemään mun yksikköasioita eteenpäin. Siellä olis yks tyhjä paikka, mutta siihen ehkä tulee yks toinen. Oon koittanut kysellä yksikön tyypeiltä seuraavaa vapaata paikkaa, mutta ei kukaan edes vastannut mun viestiin. ELI JOS LUET TÄTÄ JA TIEDÄT YKSIKÖN PAIKKATILANTEESTA, LAITA VIESTIÄ! Kiitos.

Ainiin... Anteeks, jos en aina jaksa vastata teidän kommentteihin. Luen kyllä kaikki ajatuksella, mutta mun vastaustaidot kusee ja jaksaminen on lopussa. Anteeksi.

5 kommenttia:

  1. Heii jos jaksat joskus niin haluutko avata tota yksikköjuttua tänne tarkemmin? Siis että mikä se "yksikkö" on ja sen periaatteet yms. Jotenkin kuullostaa niin epäloogiselta että ei saa oireilla tai ei saa apua, tai just tollei että et pääse sinne takasin koska sulla vaan on niin paha olla. Tai siis eihän siinä oo oikeen mitään järkee?
    Postausideana siis!

    VastaaPoista
  2. mikä toi yksikkö niinkun on

    VastaaPoista
  3. Luppeblähtee vissii yksiköstä ens kuussa tai tässä kuussa. Pitää kysyy Luppelta viel torstaina.

    VastaaPoista
  4. Mikä tämä kuuluisa yksikkö on? Voisko joku vastata siihen?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.