torstai 27. lokakuuta 2016

Pelkkiä pettymyksiä

Mulla oli tänään lääkärintapaaminen. Meni ihan huonosti. Kuulemma yksikköön pääsyyn kestää vielä kauan. Kauemmin kun oli sanottu. Mulle on valehdeltu. Taas. Itkin ihan hulluna siellä tapaamisessa. Kaiken lisäksi ennen tapaamista olin tähnyt nopeasti A:n ja olin hajonnut sisältä pieniksi palasiksi eikä lääkärintapaaminen todellakaan auttanut.
Lääkäri antoi mulle lopuksi kyselylomakkeen. Siinä oli kaikkea käyttäytymiseen ja ajatuksiin liittyvää. Laitoin kaikkiin niihin itseäsyytteleviin ja masentaviin aina että se kuvaa mua täydellisesti. Hajosin sitten siinäkin kun ajattelin kuinka paskaa mun elämä on.
Koko päivä on ollut yhtä hajoomista ja itkemistä. Aivan kamala päivä. Mä inhoon näitä päiviä. Muut lähti päiväosastolta keilaamaan ja mä jäin vaan itkemään.
Ainiin, ja mulla on tänään synttärit... Vitun kiva

3 kommenttia:

  1. Haluan sanoo kuluneen lauseen eli HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!
    Toi ei varmaan tunnu kivalta ku sanon.
    Tsemppiä kuitenkin.Elämän yleensä sanotaan voittavan ja se voittaakin ainakin jossain vaiheessa.
    On vähän sekavasti sanottu mut toivottavasti ymmärrät selityksen.
    *VOIMA HALAUS*

    VastaaPoista
  2. *hali* ♥ Iha perseestä kun sulle valehdellaan. Tsemppiä hurjasti! Toivon, että pääsisit nopeasti yksikköön takaisin. Mutta hyvä kumminkin, että olet nyt päiväosastolla. Vielä kerran Paljon onnea, vaikka ei varmaan helpota sun oloa, mutta olet koko ajan ajatuksissa ja olet TÄRKEÄ! ♥

    VastaaPoista
  3. myöhäiset onnittelut rakas♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.