maanantai 6. marraskuuta 2017

Ainakin vielä viikko odottamista

En oo pääsemässä viikko-osastolle tällä viikolla, niin kuin alunperin oli puhetta. Ainakin tämän viikon joudun odottamaan ja aikaisintaan ensi viikolla pääsisin sinne. Tuskimpa silloinkaan. Haluaisin jo pois tältä osastolta, vaikka toisaalta haluaisin jäädä. Oon jo tottunut tähän osastoon ja mulla on täällä juttuseuraa. En haluaisi alottaa kaikkea alusta uudella osastolla. Kuitenkin erilaiset asiat täällä ahdistaa ja muutenkin joskus mun on lähdettävä täältä ja mennä eteenpäin, vaikka se pelottais. Oon myös tosi tylsistynyt täällä ja haluaisin vähän enemmän normaalia elämää ja normaalia tekemistä.

Mulla on mahdollisuus myös mennä viikko-osastopaikan odotteluajaksi laitokselle, mutta en oo varma, että pärjäänkö siellä. Mulla on pari päivää aikaa miettiä, että mitä teen. Alustavasti ajattelen jääväni osastolle turvaan mielummin kuin turvattomaan laitokseen. Kuitenkin se vähän vielä riippuu asioista, joita en halua tähän nimetä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.