keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Mä oon niin helvetin ulkopuolinen

Mä en kuulu mihinkään kaveriporukkaan. Täällä yksikössä on kaks pientä porukkaa. Mä oon niitten välissä. Kuulun osittain molempiin, mutta kumpaankaan en kunnolla. Haluisin niin osata olla jommassa kummassa. Haluaisin saada olla jommassa kummassa. Ei ne aina pyydä mua mukaan. Ne puhelee keskenään ja mä oon ulkona. En tiiä mistä ne puhuu ja en uskalla kysyä. Mä en uskalla ees kysyä, että saanko olla niiden mukana. Nytkin ne meni huoneeseen juttelee. Mä seisoin oven takana ja mietin, että koputanko. Noh, en koputtanut. Tulin vaan kirjottaa tätä. Haluisin kuitenkin kertoa Ancattelle tai Enkeliluulle mun tunteista. Haluisin kuuluu niitten porukkaan. Me puhutaan niistä asioista mistä mä tykkään. En mä kuitenkaan uskalla puhua niille. Mä vaan kärsin tuskissani. Ja ketään ei kiinnosta. 

3 kommenttia:

  1. Rohkeesti vaan meet mukaan! Ihan varmasti ne haluu olla myös sun kanssa. Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. ymmärrän että on vaikeata uskaltautua mennä porukkaan mutta rohkeasti vaan kysy.

    VastaaPoista
  3. Rohkeesti meet kysyy! Varmasti ne ottaa mukaan. Ainaki Hikke ja Sakke! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.