sunnuntai 31. joulukuuta 2017

Joulusta selvitty, muutto edessä

Mun piti alkaa kirjottelemaan aktiivisemmin, mutta kuinkas kävikään... Jotenkin kynnys tänne kirjottamiseen kasvaa mitä kauemmin oon kirjottamatta.

Mitä mä kertoisin? Voinnin kanssa ollaan aika samassa tasossa viime postauksen kanssa. Ei isoja ylämäkiä tai alamäkiä. Ihan hyvä näin.

Joulukin oli viikko sitten. Olin 23.-24. -päivät vanhemmilla, eli olin yhden yön yli. Alunperin mun piti käydä vaan aattona vierailulla, mutta senhetkisen tilanteen huomioon ottaen oli parempi (ehkä) että olin yötä. Halusin tauon mun epäsäännölliselle syömiselle ja ahmimisille, eikä mulla ollut enää ruokaa jäljellä, joten menin sitten vanhemmille pitämään taukoa ruokahelvetistä. Tiesin, etten vieraillessani voi ahmia enkä jättää ruokia välistä. Noi kaks päivää meni syömisten kanssa ihan hyvin, mutta heti takasin laitoksella meininki meni yhtä epäsäännölliseksi kuin ennenkin. Mä en vaan osaa säännöllistä syömistä ja annoskokoja yksin ollessani, vaikka yritän.

Ruokahelvettiin tulee erittäin todennäköisesti parannusta ja säännöllisyyttä kunhan oon muuttanut. Huomenna mulla on se muutto tuettuun asumisyksikköön ja siellä ei ole ainakaan alkuun itsenäisiä ruokailuja. Muut viettää uuttavuotta juhliessa, mutta mä pakkaan... Mun huone on ihan jäätävässä kaaoksessa ja tavaraa on kaikkialla. En oo vielä ihan kokonaan sisäistänyt, että muutto on oikeesti jo huomenna ja nukun enää yhden yön tässä sängyssä. Luultavasti huomenna tavaroita kantaessa alkaa iskemään todellisuus vasten kasvoja. Huominen tulee olee muutenkin aivan helvetin stressaava, koska kaikki muutokset järkyttää mua. Luultavasti ensimmäiset pari viikkoa on aika tuskaset, mutta toivottavasti sitten alkaa helpottamaan. Onneks mulla on terapia tässä ohella.

Tälleen pakko varmaan kans mainita, että latasin Tinderin ja mun sosiaalinen kammo ei tykkää. En oo vielä onnistunut lähettämään viestiä kenellekkään... Luultavasti jossain kohtaa paniikki ottaa ylivallan ja poistan tilini. Häpeän muutenkin itteäni, koska oon näin epätoivonen. Ei pitäis hävetä vaan elää täysillä, mutta en osaa vielä. Kattoo nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.