sunnuntai 14. tammikuuta 2018

Pitäis taas kirjoittaa, mutta...

Taas vierähti ihan liian pitkä aika kirjottamatta. Enkä aio tähän postaukseen kirjottaa ihan hirveesti mitään yksityiskohtia. Muuton jälkeen on ollut vaan niin paljon muita asioita, ettei mulla oo ollut aivokapasiteettia kerätä asioita yhteen blogipostauksen muotoon.

Sen verran kerron, että oon yllättävän hyvässä kunnossa henkisesti tai ainakin huimasti paremmassa, kuin mitä odotin olevani muuton jälkeen. Silti on välillä vaikeita päiviä, vaikka ne eivät ookkaan niin vaikeita kuin pelkäsin. Esimerkiksi tää viikonloppu on ollut aika paljon sängyssämakaamista. Siivous ja pyykkäys on jäänyt tekemättä. Mulla oli alunperin ideana tehdä kaikkea aktiivista, mutta kuinkas kävikään... Olisin halunnut ehkä mennä huomenna yhdelle ilma-akrobatiatunnille, mutta taidan pyhittää sen ajan siivoomiselle ja muiden askareiden hoitamiselle. Joskus toivon, että selviäisin arkisista asioista normaalin ihmisen tasolla. Nyt ainoastaan tavottelen, että saan siivottua ja pyykättyä ennen tiistaita, koska tiistaina mulla on ihan liikaa muuta menoa. 

Mä koitan kerätä itteni kirjotuskuntoon tässä nyt toivottavasti seuraavan viikon aikana, että saisin kerrottua enemmän muutosta jne.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi.