tiistai 5. joulukuuta 2017

Anteeksi hiljaisuus

Mun on jo pitkään pitänyt kirjottaa tänne, mutta en oo saanut aikaiseksi. Asioita on tapahtunut, mutta en saanut niitä tekstin muotoon. Joku jo kyselikin mun perään instagramissa. En ole kuollut, osastolla tai koomassa vaan ihan elossa ja suht hyvinvoivana. En tiedä paljonko lääkemuutokset vaikuttaa tähän oloon, mutta yllättävän tasaista on ollut. Ei täydellistä vieläkään, mutta parempaan päin.

Tehostetussa oon käynyt 1-3 kertaa viikossa, riippuu muista menoistani. Ostin pirun kalliin bussikortin, mutta onneks saan veronpalautuksia hiukan ni helpottaa. Loput rahat menee kyllä viime kuun sairaalamaksuun, että ei käteen taida jäädä mitään. Mun työryhmä tehostetussa on ihan mukava ja lääkärikin on ymmärtävä. Varsinainen terapiaosuus jätetään psykoterapiaan, mutta käyn ryhmissä sen sijaan. Tänäänkin menen kahteen ryhmään.

Varsinainen iso uutinen tuli tossa viikko sitten. Mulla oli se haastattelu tulevasta asumisyksiköstä ja sen paikan johtaja oli sitä mieltä, että mä pääsen sinne ensi vuoden alussa kun mulla loppuu vuokrasopimus laitokselle. Se tuleva paikka on tarkoitettu mielenterveys- ja päihdekuntoutujille ja siellä pitäisi olla psykiatrista osaamista. Menen perjantaina tutustumaan siihen paikkaan ja viemään paperiset hakemukset. En ihan hirveästi tiedä paikasta mitään muuta kuin sijainnin, mutta perjantaina selviää enemmän. Sen verran tiedän, että ruokaa ei tarvi laittaa itse, mikä luultavasti auttaa mun ahmimisiin. Itse jos joudun hoitamaan ruokailuni, niin se kusee jossain kohtaa aina.

Joulukin lähestyy kovaa vauhtia. En vielä tiedä tarkkaan joulusuunnitelmiani, mutta voi olla, että käyn päivällä vanhemmilla, mutta yöksi en aio jäädä. Pikkuhiljaa alkaa toi jouluhössötys stressaamaan, mutta koitan pitää sen stressin minimissä. Lahjaostoksillakin pitäisi käydä vielä, mutta en jaksa vielä ajatella ihan hirveesti sitä.

Toivottavasti nyt saisin ittestäni irti vähän enemmän postauksia, ettei taas tulisi parin viikon hiljaisuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.