tiistai 4. heinäkuuta 2017

Syön vai enkö syö

Niin mites mulla? Pridet tuli nähtyä ja koettua. Nyt on yks kokemus lisää. Puistojuhlassa ei jaksettu olla kauaa, koska siellä oli kylmä, mutta kulkue me käveltiin kokonaan, vaikka mua ärsytti pysähdykset ja jonon hitaus. Mä keräsin myös ihan liikaa heliumpalloja ja kiinnitin ne reppuuni. Ne pallot hakkasi tuulessa vieressä olevia päin ja kaikkia vitutti. Sori vierustoverit :D. Mun oli vaan pakko hamstrata palloja.

Syömiset kuitenkaan ei mee hyvin. Pridepäivänä ja sitä seuraavana mä ahmin aivan holtittomasti. Paino nousi ihan liikaa siitä, mistä sitten panikoin ja vedin jarrumoodin aka laihdutuksen päälle. Nyt on toinen päivä laihdutusta menossa.

Mulla alko ne itsenäiset ruuanlaitot (aina ma-to) ja ne mä oon jotenkuten syönyt, mutta en mä paljoa aamu/iltapaloja syö. Zeroa kuluu hirveesti. Mä en kuitenkaan oo liikkunut melkein ollenkaan.

Paino on pikkuhiljaa laskenut jo jonkin aikaa, mutta ei kovin rajusti johtuen satunnaisista ahmimiskausista. Mun parantuminen on laihtumisen myötä kadonnut kauemmas ja kauemmas. Hups...

Mä oon koukussa laihduttamiseen ja pieneneviin lukuihin. Salaa toivon, että tällä kertaa mä pystyn laihtumaan kunnolla ja vaarallisiin lukemiin. Mä en osaa lopettaa.

Tää terapian tauko ei tee mulle yhtään hyvää.

3 kommenttia:

  1. En osaa sanoa, mistä voisi olla apua ahmimispäivinä, mutta osaan sanoa, mistä on apua laihdutuspäivinä. Ruoka on se lääke. Kun syöt sopivasti, myös ahmimisen riski pienenee. Päivistäs tulee valosempia, kun syöt tarpeeks ja säännöllisesti, positiivisuus alkaa huomaamattomasti lisääntyä! Nälkäisenä näät kaikki asiat niin paljon masentavampina. Sun täytyy vaan tehdä se päätös. Eikö normaalipaino ja kokonaisvaltanen hyvinvointi oo kuitenkin parempi vaihtoehto kuin laihuuden tavoittelu? Mielummin vaikka sitten iloinen läski kuin onneton laiha, näin kärjistettynä. Voit päästä monista sun ongelmista eroon pelkästään sillä et saat syömiset kuntoon. Miten saat ne kuntoon? Seuraavan kerran kun ajattelet skipata ruokailun tai syödä aivan minimiannoksen, tartu härkää sarvista. Syötkin oikeen kunnon annoksen, haistatat paskat syömishäiriölle, joka pilaa sun elämää. Älä kuitenkaan ahmi. Päätä ennen kuin alat syömään, minkä verran syöt ja pitäydyt siinä. Näin et tule ahmineeksi järjettömiä määriä. Uskalla heittäytyä! Sulla ei oo mitään menetettävää... Ja aina voi laihduttaa, että vaikka nyt pulskistuisitkin niin so what, OK hinta hyvästä olosta, laihduttamista voi miettiä sitten joskus paljon myöhemmin, kun olet terve. Voimia. Kohtaa se piru.

    VastaaPoista
  2. Paljon voimia ja tsemppiä sun elämäntilanteeseen. Et todellakaan ole yksin ♥♥♥

    https://amameno.blogspot.fi/

    ♥: Ama

    VastaaPoista
  3. Liityin vihdoin ihan kunnon lukijaksi, kun varjolukijana oon sua jo jonkun aikaa seuraillut. Tai siis blogiasi, toi sun seuraaminen kuulosti vähän mielenvikaiselta :D Mut toivottavasti sulla menisi ihan ok tällä hetkellä :( Mä niin tiedän ton ahmimisen ja laihduttamisen kierteen...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.