sunnuntai 9. heinäkuuta 2017

Mä valehtelin Myrskylle

Meidän piti olla valehtelematta. Me tehtiin sopimus siitä. Ja mä en valehdellut mitään valkoista valhetta vaan oikeen kunnon emävaleen. Mä inhoon itteeni. Oon miettinyt sitä koko ajan. En puhu totta kenellekkään nyt kun terapia on kesätauolla. Siellä mä pystyn puhumaan totta, koska se ei voi laittaa mua minnekkään sairaalaan, vaikka se olis huolissaan. Myrsky pystyy heittämään mut ties mihin epämiellyttäviin hoitoihin. Ja mä luulin, että mä kertoisin sille kaikesta kaiken. Mä niin luulin. Kunnes tuli tämä viikko...

"Kyllä mä syön mun kaikki ruokailut." Paskat mä niitä kaikkia syön. En oo syönyt pitkään aikaan. Tällä viikolla vielä vähemmän. Kiitos omien lounaiden/päivällisten. Laihtunut oon ihan reippaasti ja Myrsky huomas sen. Mä valehtelin sille siitäkin. "En oo laihtunut yhtään, päinvastoin." Hups... Ja se usko sen. Se sano olevansa ylpee musta, kun mun ruokailut menee niin "hyvin". Mä haluaisin kertoa sille totuuden, mutta mä en pysty.

Mitä mä pelkään? Pakkohoitoa, osastoa, jne... Mun veriarvot on varmaan täyttä paskaa täynnä. Kahdessa kuukaudessa kadonnut 9kg. Viimeks olin syömishäiriön takia hoidossa normaalipainoisena. "Lievä alipaino" lukee mun BMI-sovelluksessa. Ens kuussa mulla on luultavasti verikokeet. Koitan puhua itteni ulos niistä. Tai sitten yritän pitää painoni tässä missä nyt. Mä yritin tänään syödä, kunnes tuli kaiken maailman triggerit. Mä oikeesti yritin.

Mä tiedän, että oon pian pahassa pulassa, jos mun paino laskee vielä tätä vauhtia. Mä yritän pysäyttää sen ennen kuin on liian myöhästä. Mä en halua taas osastolle kidutettavaksi.

"Mutta vielä kilo, niin oot alimmassa painossas." -syömishäiriö

Mä niin tarviin sen terapian...

7 kommenttia:

  1. Toivotaan ettet joudu osastolle... Itselläni sama pelko koko ajan..

    VastaaPoista
  2. Ei se Myrsky sua voi minnekään osastolle laittaa. Ei taida ihan laitoksen ohjaajalla vielä niin suurta valtaa olla. Mut ehkä se helpottais myös sun omaa oloa jos kertoisit sille totuuden. Tai näytä tää kirjottamas blogiteksti sille. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillä on valta pakottaa mut päivystykseen, mikä johtaa osastolle

      Poista
    2. Jos sä oot avohuollon sijoituksena laitoksessa, ni miten se voi sua pakottaa? Jos se yrittää sua johonkii päivystykseen viedä, ni sähän voit lähtee kävelee sieltä laitoksesta, en tosin neuvo niin tekemään..

      Poista
    3. Miten joku anonyymi tietää mun sijotusmuodoista 🤔? En oo muistaakseni sanonut täällä sijotusmuotoa. Muttasiisjoo ne aina alkaa uhkailemaan kotiin heittämisellä ja se on mun viiminen vaihtoehto jota vältän kuolemaan saakka

      Poista
    4. Lisäys; jaa näköjään vissiin olin sanonut, hups

      Poista

Kiitos kommentistasi.