sunnuntai 21. elokuuta 2016

Lisää hyvästejä

Mun polihenkilö vaihtuu tässä nytten ja mulla oli viiminen kerta entisellä viime viikolla. Mä olin noin vuoden käynyt sillä ja meillä oikeesti suju hyvin. Hän oli ollut mun tukena osastojaksoilla ja nähnyt mun pahimmat ajat. Mä tiesin ton kerran olevan viiminen, mutta mä itkin vasta lopussa. Me itkettiin vasta lopussa. Mä inhoon hyvästejä. Hän kuitenkin kysyi jos nähtäisiin pari extrakertaa syksyn aikana. Toivon, että sellasseet saadaan sovitettua molempien kalenteriin. Mä annoin hänelle luvan lukea tätä mun blogia. Ensimmäinen hoitohenkilö jolle annoin luvan. A oli kyllä mukavahingossa törmännyt tähän blogiin, mutta lupasi olla lukematta enää. Toivottavasti pitää lupauksensa.

Ei mulla ollut muuta sanottavaa tänään. Kotilomat mennyt ihan ok. Illalla olen kyllä vetänyt tarvittavia. Mennyt silti paremmin kuin oletin. Nyt kun pääsis pokemonjahtiin vielä niin olis kiva. Oon koko päivän vaan venannut pokeseuraa. Tai no, kävin mä ostaas uudet farkutkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.