torstai 25. elokuuta 2016

Koulua

Koulu alkoi eilen perehdytyksellä ja tänään on toinen perehdytyspäivä. Eilen ainakaan ei tullut uutta infoa ja oli aika tylsää. Pää kiehui vaan tyhmien ihmisten tyhmille kysymyksille. Olen siis nyt aikuislukiossa. Ajattelin vetää lukion läpi neljässä vuodessa. Opettajat vaikuttaa tosi mukavilta! toivottavasti se ensivaikutelma pysyy.

En oikeen tiedä mitä kirjottaisin... En ole ahminut (wohoo!) ja muutenkin menee oikeesti ihan hyvin. Välillä ahdistaa varsinkin jos Enkeliluu pelleilee ruuan kanssa. mä ahdistun siitä aina. Se piilotti ruokaakin tossa joku päivä ja vaan mä huomasin sen. Olin vaan hiljaa ja ahdistuin. Täytyisi puhua siitä A:lle. Onneksi se tulee yöhön.

Ahmimattomuudesta vielä se, että tulen saamaan jokun palkinnon, kun olen vähentänyt ahmimisia suunnitelman mukaan. Mä toivon että pystyn pitämään tän näin, että se painokin tasaantuisi. Haluan laihduttaa ja syödä samaan aikaan. Hmmm...

PS: Seuratkaa instassa blogiprojektiamme @tuomitutmielet !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.