tiistai 23. helmikuuta 2016

Uusi aloitus

Mä poistin edelliset postaukset. Taukoa oli liian kauan ja ne vanhat kirjotukset ei tuntunut oikeilta. Mä koitan aloittaa nyt uudestaan.
Mitä mun lyhyeen elämään on kuulunut? Lapsuuden traumoja, kaltoinkohtelua, lukuisia itsemurhayrityksiä, osastojaksoja, viiltelyä, masennusta ja syömishäiriötä.
Entä mun tulevaisuus? Noin viikon päästä siirryn kuntoutumisyksikköön. En mä ole vielä parantumassa mistään enkä edes halua, mutta silti kuntoutumisyksikkö on mulle nyt parempi kuin osasto. Sitten ehkä joskus oma asunto ja koira. Siinä mun tulevaisuussuunnitelmat.
Ja tietenkin, aion laihduttaa itseni pieneksi ja kauniiksi. Vielä joskus mä onnistun.
Mulle saa ehdotella postausideoita ja kysellä kysymyksiä ihan vapaasti. Koitan alkaa kirjoittelemaan useasti.
Ps. Kiitos kaikille 22 lukijalle!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi.