lauantai 27. helmikuuta 2016

Tästä päivästä

Tänään on mennyt hyvin. Mikä ees tarkottaa mulla, että menee hyvin? Mä en oikeen tiiä enää ittekkään.
+en vetänyt kaikkia ketiapiineja vaikka teki mieli
+ei tullut vedettyä ruokaövereitä
Ja miinukset
-ahdisti
-olisin voinut jättää enemmän ruokaa syömättä
-huomenna takas osastolle kärsimään
Miinuksia tulis vaikka kuinka ja paljon, mutta pari plussaa tekee päivästä hyvän. Yleensä niitä ei ole ollenkaan.
Huomenna illalla palaan takaisin osastolle kotilomilta. Olen osastolla torstaihin asti, jolloin on hoitokokous ja luultavasti pääsen pois. En uskalla sanoa varmaksi, koska tästä lääkäristä ei aina tiedä. Sitten siirryn kuntoutumisyksikköön. Mulla tulee osastoa ikävä. Tai ei ehkä osastoa itsessään, vaan niitä ihmisiä siellä. Mulla on ollut maailman parhaat omahoitajat ja heitä mä tuun kaipaamaan paljon. En haluaisi hyvästellä heitä. Tulen itkemään kuin niagaran putous... Toisen omahoitajista joudun hyvästelemään jo maanantaina. Ajattelin kirjoittaa heille kirjeet ja kiittää kaikesta mitä he ovat tehneet minun vuokseni viimeisen puolen vuoden aikana. Itkettää jo nyt...

4 kommenttia:

  1. Hyvä että on ollut parempi päivä vaikka miinuksia on tullut mutta niitä aina välillä tulee.
    Uskotko että pärjäät sitten kuntoutumis yksikössä?
    Mitä sen jälkeen, muutatko omillesi sitten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä uskon, että mä pärjään. Tosiaan kuntoutumisyksikön jälkeen olis tavotteena päästä omaan asuntoon ☺

      Poista
  2. Kiva että on ollut parempi päivä vaikka on ahdistanutkin :( Mun ystävällä on myös syömishäiriö ja aika vaikea sellainen, joten oon nähnyt hänelläkin näitä hyviä ja huonoja hetkiä useamman muutaman vuoden aikana. Tsemppiä! ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.