keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Suklaata HYI!

Mä söin tänään suklaapatukan. Ja oksensin suklaapatukan. En kaikkea, vaan osan sain ulos... 250 kaloria suoraan reisiin. Ei hyvä! Vähensin sen kalorimäärän mun päivällisestä, mutta pelkään silti, että lihon. Finneja ainakin saan suklaasta. Miks mä menin syömään sen? Mun piti vaan pureskella ja sylkeä. Täytyy kai rangaista itteäni ja katsoa paljon thinspoa, jotta saan itteni takasin ruotuun.
Sitten kun pääsen kuntoutumisyksikköön (olen siis nyt suljetulla osastolla) niin alan käymään lenkillä/salilla joka päivä. Tavotteena olis juosta puolimaratoni syksyllä ILMAN mitään lisäenergiavalmisteita. Ja tietenkin laihtuminen. Tavotteena bmi 17,5 nyt ensialkuun. Sinne on noin kaksi kiloa matkaa. Mä pystyn tähän. Mä oon vahvempi kuin suklaapatukat!

1 kommentti:

  1. Siis sulla on anoreksia kun tavoitteena on alipaino?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.