torstai 19. huhtikuuta 2018

Kun keskittyminen ei riitä

Mulla on aina miljoona projektia kesken samaan aikaan. Osa on luovia juttuja, kuten musiikkiin tai taiteeseen liittyvää. Osa on vaan arjen ylläpitämiseen ja siivoukseen liittyvää. Suurin osa projekteista on kuitenkin ajatuksen tasolla. Mä en ikinä jaksa tehdä mun projektia loppuun, vaikka olisin kuinka innoissani asiasta. Tälläkin hetkellä mulla on naurettavan monta projektia kesken.

-opettele ajamaan yksipyöräistä
-treenaa käsilläseisontaa
-...ja kärrynpyörää ilman käsiä
-...ja takaperinvolttia
-aloita taas aktiivinen juokseminen ja lenkkeily
-neulo villasukat loppuun
-tee lettejä kampauspäälle
-opettele espanjan kieli
-luo taidenäyttely
-opettele barre-otteet kitaralla
-treenaa pianolla Interstellarin teemamusiikki hyväksi
-sisusta seiniä
-katso netflixistä ne 12 sarjaa ja 7 elokuvaa omalta listalta
-pidä paperikalenteri ajan tasalla
-lue vanhat tunnevihot läpi terapiaa varten
-täytä Tuhoa tämä kirja kokonaan
-kirjoita wattpadin kirja valmiiksi
-kirjoita oikea kirja
-...ja runokirja
-ala valokuvaajaksi
-ompele kirppisvaatteista tuunattuja vaatteita
-järjestele vaatekaappi
-siivoa työpöytä
-...ja vessa
-opettele laulamaan
-sävellä omia kappaleita
-päivitä blogia aktiivisesti
-kirjoita superpitkä sähköposti

Noi nyt tuli äkkiseltään mieleen. Mä niin haluaisin, että mulla olis kärsivällisyyttä ja keskittymiskykyä hoitaa edes jotain asioita...

2 kommenttia:

  1. Onkohan tuossa liikaa? Mua ainakin tekemättömien asioiden lista ahdistaa, sen takia pidän sen mahdollisimman lyhyenä.

    VastaaPoista
  2. Ei kai tommosia kannata skriivata taskilistaksi jos se ahistaa, menee elämä pelkäksi suorittamiseksi ja nauttimaanhan tänne on tultu :)
    Mukavaa kesää!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.