perjantai 23. maaliskuuta 2018

Hoitokokouksesta selvitty

Mulla oli maanantaina nupolla hoitokokous, johon tuli täältä mun asumisyksiköstä mun sosiaaliohjaaja. Olin stressannut aika paljon tota kokousta ja sen takia muutama päivä ennen maanantaita meni hiukan heikommin jaksamisen kannalta. Siivoominen ja kaikki semmonen jäi kokonaan tekemättä ja niitä hommia oon koittanut saada hoidettua nyt maanantain jälkeen.

Meillä oli monta asiaa käsiteltävänä hoitokokouksessa ja tein ittelleni jopa muistilapun, etten unohtais ottaa mitään asiaa esille. Aluksi juteltiin muutosta ja sopeutumisesta tänne tuettuun asumiseen. Oltiin kaikki yhtä mieltä, ettei siinä asiassa ollut hirveesti vaikeuksia. Kela-asioita alettiin tekemään, koska täytyy hakea uus vuosi psykoterapiaa ja tuetkin pitäis taas kerran hakea. Hirveesti kaikenmaailman papereita, hakemuksia ja lausuntoja. Onneks en joudu selviimään niistä yksin. Pyysin myös kunnollisia Asperger-tutkimuksia ja saan joskus kuulla neuropsykiatrian puolelta, että miten sen kanssa edetään. Lääkäri hyväksyi myös mun koulun lopettamis asian ja kuntouttavaan työtoimintaan suuntautumisen. Olin vähän huolissani etukäteen, että mitä mieltä lääkäri oli siitä. Nyt mun pitäis vaan viedä erotodistus koululle ja koitan saadakkin sen aikaan ens viikolla.

Wattpadiin lupailin uutta lukua tän viikon aikana ja yritän pitää lupaukseni. Kuitenkaan mun muistiini ei aina voi luottaa, joten muistutelkaa mua, jos ei ala lukua näkymään viikonlopun aikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.